Difarense intrà łe version de "Storia del Maroco"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p sost, replaced: ancora → oncora (2), en → in (22)
Targheta: Canbio faxesto co AWB
p ., replaced: atiche → àteghe , atica → àtega
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 3:
 
== Preistoria ==
10.000 ani fa el [[Maroco]] el xera diverso da ancò. Le tere le xera meno aride e do ancò se cata el deserto alora ghera la savana co albari e corsi d’acqua. El xe in sto teritorio che se cata segni de la cultura capsiana. I [[berberi]], popolasion comun a tuto el [[Maghreb]], i xe rivà ntorno al 2.000 a.C. I berberi i gha dato el nome al Maroco, Mur Akush vol dir La tera de Dio e el xera el nome de de Marrakech, e da qi deriva el nome del paexe.Popolasioni iberiche e axiaticheaxiàteghe le se rivà so le coste a lo steso tenpo.
 
== Ligà al Mediteraneo ==
Riga 26:
== Lota par la libartà ==
 
I separatisti de la region del Rif i gha proclamà la republica el 18 setenbre 1921. Le armate francexe e spagnola le gha atacà el Rif e meso fin a la republica el 27 magio 1926. On grupo de naxionalisti i gha fondà el Comitato d’Axion Marochino (CAM) in tel dicembre 1934. El CAM fasea presion so i francexi usando i mass media e el dialogo. Sta taticatàtega no la gha funsionà. El CAM el se sa divixo in do, co on grupo che gha formà on partito nasionalista subito sopreso da i francexi. Altri grupi nasionalisti i gha provà a far presion so i francexi.
 
Dopo la [[seconda guera mondiałe|seconda guera mondiale]], el Partito Istiqlal (de l’Indipendensa) el gha domandà l’indipendensa del Maroco. La richiesta la xera sostegnuda anca dal sultano. L’oposision francexe a qualsiasi canbio la gha diviso oncora piassé i nasionalsiti da i coloi de origine francexe.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_del_Maroco"