Difarense intrà łe version de "Turkana"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
SieBot (discusion | contribusion)
p robot Aggiungo: be, de, en, fr
Nessun oggetto della modifica
Riga 1:
I '''Turkana''' i xe un popolo [[nilotico]] che vive nel nord est del [[Kenya]] nel distreto de i Turkana, capital Lodwar. I turkana xe pastori ma ghe anca ci coltiva longo le rive del fiume Turkwel. El teritorio el xe desertico. I turkana xe 400,000, la majoria vive ne le tere ancestrali, ma tanti i xe emigra' ne le cita' del Kenya doe i lavora come guardiani noturni. La lengua turkana xe simile a quela [[karimojong]] ([[Uganda]]) e [[toposa]] ([[Sudan]]) e le gramatiche e i dizsionari de ste' lingue i xe stati scriti da Bruno Novelli, misionario comboniano de Verona, e da la comunita' de Nakwamekwi, rente de Lodwar.
Fin a la fine dei ani sesanta, el distreto Turkana l'era considera' na riserva da parte de i colonialisti inglexi. Ghe volea un parmeso special par entrare. NeNo ghereghera svilupo. L'e' par questo che la region la xe poareta e solo ora se vede qualche cambiamento.
 
[[Categoria:Popołi de l'Africa]]
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Turkana"