Difarense intrà łe version de "Africa subsahariana"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
ElMeBot (discusion | contribusion)
p Bot: Cavo zs
ElMeBot (discusion | contribusion)
p Cavo zs
Riga 27:
Anca se la majoria de le popolasioni de la regione le xe rimaste ixolade da influenzse esterne a l’Africa par tanti secoli, no se pol dismentegarse de l’influensa araba so le coste orientali, co al nasita de le culture [[swahili]] e shirazi.
I primi eoropei a mostrar interese par st region i xe stà i portoghexi (XVI secolo). Lori i volea entrar en contato co l’oriente sensa doverghe a che fare co le republiche marinare italiane e co i marcanti arabi del mediteraneo. I ga scominsià a esplorare le coste par catar na via par le Indie. In sto modo, i ga anca costruio de i porti longo la costa par le loro navi e fato de le esplorazioni rente de i novi insediamenti.
El colonialismo el xe scominsià en tel XIX secolo, e la [[ConferenzsaConferensa de Berlin]] la ga deciso le divixioni del continente. I stati atuali i segue le divixioni coloniali fate secondo criteri de controlo da parte de i eoropei.
 
==Demografia==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Africa_subsahariana"