Difarense intrà łe version de "Storia de la Somalia"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
ElMeBot (discusion | contribusion)
p Bot: Cavo zs
ElMeBot (discusion | contribusion)
p Cavo zs
Riga 1:
[[Image:Horn70ad.png|right|thumb|Mapa de la Somalia secondo el Periplo del Mar Eritreo]]
Anca se no ghe mai stà ricatamenti paleontologici de interese, sicuramente l’omo de età preistorica el gha visù en te la region che ora ciamemo [[Somalia]]. I stesi abitanti de la Somalia i xe de origine axiatica, a dimostrasion de na longa storia de pasajo de popoli da la penisola arabica a le zone del [[Corno d’Africa]]. Le coste de la Somalia le xe sempre stà feequentade da popoli mediteranei. I egizsiani i gha mandà de le spedizsionispedisioni, i greci e i romani i vegnea fin qi, e fin a le coste del [[Kenya]] atuale, par comprar mira e incenso. Ma no ghe notizsie pi precise so i popoli e la loro storia.
 
==Medioevo==
I primi documenti so la Somalia i vien dal mondo arabo. El viagiator ibn Battuta (1331) el gha visità la Somalia durante el so girovargar par l’Africa. Anca la spedizsionspedision del general cinexe Zheng He (1417-19) la xe rivà so le coste de la Somalia. Battuta el riferise che [[Mogadiscio]] el gavea on gran marcà e che le lane tesute da i somali le vegnea vendude longo tuta la costa fin a l'[[Egito]].
 
==Islam==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_de_la_Somalia"