Difarense intrà łe version de "S-cianco"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
ElMeBot (discusion | contribusion)
p Bot: Cavo zs
Nessun oggetto della modifica
Riga 4:
 
==Come che se zuga==
Se dopara dó tochi de legno, uno piesè longo che l'è el bastón, e uno piesè curto che se ciama apunto el s-cianco, e ch'el gà da verghe do bełe ponte da tute dó le parte. Par zugar se mete el s-cianco in tèra, se ghe dà na beła tega col bastón su una de łe ponte in maniera che el se alzsaalsa da tèra, e dopo bisòn brincàrlo al volo col bastón, e butarlo piasè distante che se połe. De sołito se se metéa a zugar in te na strada che ghe pasése poche màchine.
 
Come che se pol imaginar, l'èra un zugo ale òlte pitòsto pericołoso, parchè se te te ciapavi el s-cianco in testa te ris-ciavi de fàrte del mal. Però i butełeti i se godéa da mati a zugarghe, anca parché na olta no l'è che ghe fuse tanti altri zugatołi.
 
==El s-cianco al jiorno d'ancó==
Ormai no ghè pì nisuni che zuga al s-cianco in giro par le strade, parché è canbià tante robe: no se połe più zugar par strada parchè pasa le màchine e le te stira se no te stè ténto, è rivà la banbàna e quindi i bocia i gà una saco de altre robe par pasàrse via, e insoma el s-cianco l'è stà quasi desmentegà. Comunque ogni tanto i organìzsaorganìzza ancora qualche manifestasion nełe piazsepiazze e i fa dei tornei de s-cianco che ghe va un bel po' de xente a védarli, parché questo e chialtri zughi de na olta jè 'ncora na roba che sùsita un certo interèse.
 
== Cołegamenti forèsti ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/S-cianco"