Difarense intrà łe version de "Astrołozia"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Riga 1:
L''''astrołogia''' (che vol dir "ciacole su le stele") l'è n'arte par vardar el futuro che la vol capir la posision de le stele e dei pianeti e come i'nfluisse sula tera en circostanse o parsone particolari. L'astrołogia la vede l'universo co la [[tera]] nel centro, donca lo sodiaco ndoe iè i pianeti el ghà le diresioni cardinali roerse. Dala rivolusion de Copernico l'astrologia la ghà meno 'mportansa del'[[Astronomiaastronomia]], ma ghé 'ncora un serto intaresso ne l'osservasion de le stele e dell'influensa che le ghà sula vita de tuti i di'. No 'a se da vedar come na magia ma come na tradision sensa nesun valor sièntifico ma che paro'parò la par eser tenua in considerasion.
 
 
== Storia del'astrołogia ==
 
Tute le pi' asè 'mportanti nasioni foreste de tanti ani fà le ghà avu' grande atansion nel'oservasion de quel che se desbriga tra e stele e e ghà svilupà una astrologia par so conto. Ricordemo l'astrologia babilonese (da che vien l'astrologia ocidentale), l'astrologia vedica o indiana[[india]]na, l'astrologia [[cina|cinese]] ( diversa dal bon da quela ocidentale) e l'astrologia dei [[Maya]].
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Astrołozia"