Difarense intrà łe version de "Storia de la Mauritania"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Bot: Sostituzione automatica (-\[\[[Ii]mage: +[[File:)
Riga 7:
 
==Colonia==
[[ImageFile:Mauritanie 1958.jpg|thumb|Mapa de la Mauritania en tel 1958]]
L’arivo de i francexi a l’inisio del XX secolo el gha portà dei canbiamenti sociali forti. I francexi i gha proibio la sciavitù, che la xera parte de le regole sociali de la Mauritania. I gha ancà tentà de fermar l’influenza de i hassane, dandoge pi inportansa a i zawia e i znaga, che xera i grupi pi basi de la società. I francexi i gha meso fine a le lote tribali, che le ghe permetea a i hassane de controlar la vita tribale. I francexi i no ghe riusì a spacar el grovilio de contati tra diversi grupi e i gha dovesto senpre tentar aleanse tenporanee co i vari grupi. I mauritani i xe rimasti nomadi, favorendo la formasion de una elite de neri originari del Senegal.
 
Riga 26:
 
==Democrasia==
[[ImageFile:Sidi Mohamed Ould Cheikh Abdallahi.jpg|thumb|right|El presidente de la Mauritania]]
El 3 agosto 2005, co el presidente Taya el xera en Arabia Saudita a i funerali del re Fahd, i militari i gha ocupà la cavedal. Dopo qualche ora de incerteze, i militari i gha fato saver a la naxion che i volea metar fine al governo de Taya. I militari i gha formà na giunta par prepar la strada verso la democrasia. El colonel Ely Ould Mohamed Vall, capo de i ribeli, el gha direto el governo a la scritura de na nova Costitusion, aprovà en tel giunio 2006. El 11 marso 2007, i mauritani i gha votà Sidi Ould Cheikh Abdallahi novo presidente del paexe.
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_de_la_Mauritania"