Difarense intrà łe version de "Nostradamus"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p Bot: Link FA +en, +ja
Riga 1:
Nostradamus, (Michel de Notre-Dame par [[lengua francese|francese]], Miquèl de Nostradame par [[lengua ocitana|ocitan]]) (14 dicembre 1503 - 2 luglio 1566) el xe stà, insieme a [[San Malachîa]], el pì famoso e el pì importante scritor de profezie de la storia. El xe famoso principalmente par el so libro Le Profezie, che el consiste de quartine in rima (poesie de quatro versi) chiolte su in grupi de 100, diti Centuries.
 
 
I sostenidori de Nostradamus i ghe tribuisse la capacità di gaver predito un incredibile numaro de eventi inte la storia del mondo, intra le quale la [[Revoluzion Francese]], la bomba atomega, l'sensa al poder de [[Adolf Hitler]], e i atachi de [[l'11 de setembre]] al [[World Trade Center]]. I seteghi, al contrario, i descrive ste predizion cofà esempi de chiarovezenza retroativa e de ambiguità: tute le presunte predizion le xe stae interpretae solo dopo che i eventi i gera zà acadui. In oltra, le quartine del medego ocitan le resulta essar talmente ambigue che l'interpretazion la xe è oltramodo sozetiva.
 
{{Link FA|en}}
{{Link FA|ja}}
 
[[ar:نوستراداموس]]
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Nostradamus"