Difarense intrà łe version de "Caza"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p Bot: Zonto: ht, mhr, wa Canbio: nl
Nessun oggetto della modifica
Riga 20:
Al uso de 'l legn par le abitažion al è comunque tipico de le aree boschive setentrionai e de 'l estremo oriente, inveže al uso de 'l maton al contradistingue le arre meridionai e orientai.
 
La costružion de mur de [[creda]], sass e piere la è scominžiada a la fin de 'l Neolitico, te le grandi civiltà de 'l Levante. Qua à scominžià a gner fate sù case co na strutura che no gnerà pì canbiada te i secoi. Le è par la gran part abitažion a uno o pì piani, co 'l quert pian che 'l serve a ciapar l'aquaegua pioana.
 
Atualmente in [[Giapone]] le case le è struturade par i teremottaremot, par stotant le è lidiere e mobili. La senplicità de 'l aredamento, par de pì, la esprime al distacament tra la fameja e 'l mondo esterno, garantendoghe a la casa al significà de 'n loch ideal de riposo.
 
Comunque va sotolineà che ten sta civiltà, come che al era stat anca ten quela [[Greci|Greca]], la era scarsa la atenžion par la casa privata, par la gran part unifamiljar, e era potenžiadi a 'l massimo i edifici publici e coletivi, restadi come capolaori architetonici.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Caza"