Difarense intrà łe version de "Weimar"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Pagina creà co ''''Weimar''' la xe la cità extracircoldarial de cerca 65.200 abitanti inte la Turinza, in Zermania, conossua soratuto par via del so patrimogno cultural. Weimar la xe la q...'
(Nisuna difarensa)

Version de le 14:54, 22 luj 2011

Weimar la xe la cità extracircoldarial de cerca 65.200 abitanti inte la Turinza, in Zermania, conossua soratuto par via del so patrimogno cultural. Weimar la xe la quarta cità pi povolada del Land dopo de Erfurt, Jena e Gera, oltra che quela co la cressua pì granda de la povolazion del stesso.

El Teatro Nazional co davanti el monumento a Goethe e Schiller

El so nome uncuò el xe stretamente ligà a la cussì dita "Republica de Weimar", nome dà al governo de la Zermania inte'l periodo che el va da la fin de la Prima Vera Mondial a la chiapada del poder da banda dei nazionalsocialisti (1919-33). El nome el xe dovuo al fato che el Congresso Nazional, par inproar la nova costituzion de la republica todesca, el se gh'haveva riunio propio inte sta cità, al Deutsches Nationaltheater.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Weimar&oldid=395741"