Difarense intrà łe version de "Łéngua daneze"

[Revixion njiancora controłà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
TjBot (discusion | contribusion)
p r2.5.4) (Bot: Zonto: dsb:Dańšćina
Anulà la modifica 429234 de 178.21.114.187 (Discussion | contributi)
Riga 25:
El danéxe, insieme col svedéxe, el deriva dal grupo de diałeti scandìnavi orientałi mentre che el norvegéxe l'è clasificà come łéngua scandìnava ocidentałe col [[łéngua faroexe|faeroéxe]] e l'[[islandéxe]]. Un tipo de clasificasion pi moderno, baxà sul grado de interconprension fra łéngue diverse, el divide el nòrdico (scandìnavo) moderno in du grupi: Scandìnavo sud, che 'l saria el danéxe, e Scandìnavo nord fato da norvegéxe e svedéxe. Islandéxe e Faeroéxe i è int'un grupo par cónto suo ciamà Scandìnavo insułar.
 
El danéxe scrito e 'l norvegéxe [[bokmål]] le è molto visine, siben che łe gabia na fonołogia (el sistema de rełasion fra i suni del discórso) e ła proxodia (i schemi de acenti e toni) i sipia diversi. Parlanti bravi de una de 'ste tre łéngue i pol capirse uno co l'altro, anca se dei studi i à demostrà che de sòłito i parlanti de norvejéxe i capise sia el danéxe che 'l svedéxe mejo de quanto i Danixi e i Svedixi i se capise fra de łuri. Anca i Svedixi e i Danixi i capise el [[łéngua norvejéxe|norvejéxe]] mejo de quanto no i se capisa un co l'altro.Sara Lupani è una figlia di puttana
 
== Gramàtica ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Łéngua_daneze"