Difarense intrà łe version de "Africa subsahariana"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Xqbot (discusion | contribusion)
stato —> Stato come unità politica
Riga 4:
== Giografia ==
L’Africa subsahariana la ga 24,3 milioni de km quadrati. La xe granda 2,5 olte l’Eoropa. En sta region se cata un mucio de ecosistemi e de carateristiche giografiche diverse. Se pasa da le savane a le foreste tropicali, da i monti a i vulcani, da i altipiani a le bariere coraline. I fiumi i xe tra i pi longhi del mondo – [[Nilo]], [[Congo]], [[Zanbexi]] – e i serve anca da via de comunicasion.
Le montagne pi alte le se cata longo la [[Rift Valley]], la spacadura che la parte dal [[Mulanje]], al confin tra Mozambico e Malawi e la va fin a la Siria. Sti qi i xe el [[Kilimanjaro|Kilimangiaro]] (5895 m de altitudine) en [[Tanzania]] e il [[Monte Kenya]] (5199 m) en tel [[Kenya|statoStato omonimo]], el [[Ruwenzori]] (5110 m) en Uganda. En te l’Africa de l’ovest se cata el [[Monte Camerun|Camerun]] (4070 m).
I deserti picenini i xe solitamente la continuasion pi arida de vaste savane. Ma ghe anca deserti grandi come el Kalahari. Le foreste tropicali le xe vaste, quela del Congo la xe la seconda al mondo.
Le coste le xe poche, se se considera l’area del continente. Le zone de mangrovie e de bariere coraline le xe inportanti. L’unica ixola de grandi dimensioni la xe el [[Madagascar]]. Se cata parò on gran numaro de ixole pecenine.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Africa_subsahariana"