Difarense intrà łe version de "Wikipedia:VisualEditor/FAQ"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
pNessun oggetto della modifica
Riga 39:
{{varda anca|Wikipedia:VisualEditor#Limitasion_atuałi}}
 
*'''VisualEditor no'l xe conpatibiłe co'l gadget QuickEdit''': parché l'interfacia se carghe inte'l mdo justo xe nesesario dixabiłitarlo da łe Prefarense o cavando el òdexe ''qed'' se se ga el Monobook.
'''Questa sezione è frutto dell'esperienza e dei consigli anche della comunità italofona. Per dare il tuo contributo, visita [[Wikipedia:VisualEditor/Commenti]]'''.
*Se conseja ai inisi de doparar VisualEditor par i canbiamenti senplisi: far un laoro longo e dopo inacorxarse che par calche motivo no se riese a salvarlo conporta el dover riscominsiar da cao inte'l editor clasego. Mèjo far tanti canbi picenini, tanto xe senpre posibiłe anułar łe modifeghe.
 
*Se na pàjina ła ga wikilink rosi, par deso, in fase de modifega, i vien fora blè, come se i puntase a pàjine existenti.
*[[Wikipedia:VisualEditor/Commenti#Prime_esperienze|VisualEditor non è compatibile con il gadget QuickEdit]]: perché l'interfaccia si carichi correttamente è necessario disabilitare quest'ultimo dalle Preferenze o rimuovendo il codice ''qed'' se si ha il Monobook. Se usi altri gadget ai quali non vuoi rinunciare, per favore chiedi a chi li ha sviluppati di aggiornarli per renderli compatibili!
*[[Wikipedia:VisualEditor/Commenti#Da_Daniele|Si consiglia agli inizi]] di usare VisualEditor per edit semplici: inserire notevoli quantità di testo, magari sparse in vari punti della pagina, formattarle e poi scoprire che per qualche motivo non si riesce a pubblicare comporta il dover eventualmente riadattare quel testo alla modalità classica e può essere un'attività dispendiosa in termini di tempo. Meglio tante piccole modifiche ravvicinate, e si tenga presente che in ogni caso è sempre possibile rollbackare.
*[[Wikipedia:VisualEditor/Commenti#Wikilink_rossi|Se una pagina contiene wikilink rossi]], questi al momento appaiono blu (e quindi, come se le pagine fossero esistenti) in fase di modifica.
 
==Pagine correlate==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:VisualEditor/FAQ"