Difarense intrà łe version de "Mozanbico"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Addbot (discusion | contribusion)
p Bot: Migrating 172 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q1029 (translate me)
p Spostada int'el ordene de la categoria
Riga 66:
 
== Economia ==
 
Dopo la guera civil, el paexe no gavea infrastruture che funzionaa. Ancó, el sud del Mozanbico gha infrastruture e industrie. El turismo xe en crescita. El nord del paexe l’è invece ancora drio costruir le infrastruture. La majoria de la popolasion la laora ne la agricoltura de sostentamento, o ne la pesca. El 88% de la tera arabile non l’è mia coltivá. El Mozanbico gha na crescita del 5 – 7%, ma gha anca avù de i disastri naturai che gha distruto tante zone. La zente che vive soto el livel de la povertá xe la majoria.
 
== Popolasion ==
 
El 99,66% de la popolasion xe bantu. I grupi majori xe i makua, al nord, i sena e i shona al zentro e sud. Su la costa se cat i makonde, na olta guerieri ancò scultori rinomadi.
 
== Religione ==
 
I catoleghi xe el 25%, el 19% segue el Sionismo, na seta cristiana de origine sudafricana. I musulmani xe el 18%, i se cata nel nord del paexe. El resto de la popolasion se identifica co grupi cristiani minori o i segue le religioni tradisionali.
 
== Curiositá ==
 
El nome Mozanbico vien da la prima cavedal, che la se cataa su l'isola de Mozanbico. El nome xe la trasformasion de Musa bin Bichi, el nome del capo vilagio che abitaa so l'isola quando i portoghexi xe rivá nel 1498.
 
{{Africa}}
 
[[Categoria:Mozanbico| ]]
 
{{Link FA|fi}}
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Mozanbico"