Difarense intrà łe version de "Repùblega Àraba Saharawi Democràtega"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
drio riformatar
drio riformatar
Riga 47:
I Saharawi, che i speta de far el referendum de autodeterminasion dal 1990, i se riferise a tre entità distinte che a volte łe va una de sora de ł'altra:
* el Sahara Ocidentałe che in tel caxo de ł'indipendensa el sarà el teritorio sora el quałe i organismi eleti dai Saharawi i 'ndarà a governare.
* el [[Fronte Polisario]], movimento de liberasion nato soto ła dominasion spagnoła e che el ga continuà ła lota de liberasion dopo l'invasion da parte deł [[Mauritania]] e del [[Maroco]].
* Ła '''Republica Araba Saharawi Democratica''' ogetto de sta voxe.
 
Line 54 ⟶ 53:
== La Republica Saharawi ==
{{varda anca|Giografia del Sahara Ocidentale}}
La Repubblica el xe el governo in exilio del Sahara Ocidentałe, la xe stà proclamà el 27 febraro [[1976]] da el [[Fronte Polisario]]<ref>movimento de liberasion nato soto ła dominasion spagnoła e che el ga continuà ła lota de liberasion dopo l'invasion da parte deł Mauritania e del Maroco.</ref>
 
I saharawi i speta el dirito de far on referendum par l'autodeterminasion dal 1990, referendum che l'è stà rimandà pi olte da el governo de el Maroco.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Repùblega_Àraba_Saharawi_Democràtega"