Difarense intrà łe version de "Estònia"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
pNessun oggetto della modifica
Targhete: Canbiamento da tełefonin Canbio da web par tełefunini
Riga 72:
Fra a segonda metà del [[XIII secoło]] e tut el [[XIX secoło]] i crese i sentimenti nasionai e a voja de [[independensa]] etona che porta a popoasion estona a ea reolta par l'independensa durante a [[Rovołusion Rusa del 1905|Rovołusion del 1905]], che tanto vien represa dal exersito rus.
 
=== Dichiarasión de independensa e guera del 1918-20 1920===
[[File:Estonia1925physical.jpg|thumb|upright=2.3|Mapa del Estonia independente.]]
Dopo che el zar el xe stà butà zo dal trono i estoni i ga uxà el tenpo de dixorienasion par łibararse e dichiarar l'[[independensa]] el [[24 de febraro]] del [[1918]].
Riga 78:
L'independensa estona no ła xe stà reconosùa subito dal [[Inpèro todésco]], che dal otobre del [[1917]], par ła [[Prima guera mondiałe|prima guera mondiał]], a ga ocupà.
 
L'independensa a xe stà reconosua da i stadi del mondo el 3 de marso del 1918 co 'l [[Tratà de Brest-Litovsk]], fra a [[URSS|Rusia bolscevigabolseviga]] e i [[Inperi sentrai]].
<br>Po che i todeschi i ga asà el paexe, i bolsevighi i ga invadesto l'Estonia. Cusìta i estoni, judai anca dal Armà Bianca e da tanti voeontari da tanti paexi, i ga tacà a [[Guera de Independensa Estona]] (1918-1920) contro a Rusia bolseviga e che ga portà al [[Tratà de Tartu]].
 
== Giografìa ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Estònia"