Difarense intrà łe version de "Africa subsahariana"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
→‎Geografia: Corretto errore di battitura
Targhete: Canbiamento da tełefonin Canbio da web par tełefunini
p Anułàe łe modifeghe de 91.252.125.68 (discussion), riportà a ła version de prima de Addbot
Targheta: Trar indrio
Riga 2:
Par '''Africa subsahariana''' se intende el continente africano soto el [[Sahara|Deserto del Sahara]]. Alcuni i dixe che el [[Sahel]] el faria parte de l’area geografico-culturale del Sahara, e i esclude sti paesi da la fasa subsahariana. En tel pasà, stà zona la vegnea ciamà Africa nera, nome che nol vien pi usà parché el xe razista e el no riflete l’identità vera de la regione.
 
== GeografiaGiografia ==
L’Africa subsahariana la ga 24,3 milioni de km quadrati. La xe granda 2,5 olte l’Eoropa. En sta region se cata un mucio de ecosistemi e de carateristiche giografiche diverse. Se pasa da le savane a le foreste tropicali, da i monti a i vulcani, da i altipiani a le bariere coraline. I fiumi i xe tra i pi longhi del mondo – [[Nilo]], [[Congo]], [[Zanbexi]] – e i serve anca da via de comunicasion.
Le montagne pi alte le se cata longo la [[Rift Valley]], la spacadura che la parte dal [[Mulanje]], al confin tra Mozambico e Malawi e la va fin a la Siria. Sti qi i xe el [[Kilimanjaro|Kilimangiaro]] (5895 m de altitudine) en [[Tanzania]] e il [[Monte Kenya]] (5199 m) en tel [[Kenya|Stato omonimo]], el [[Ruwenzori]] (5110 m) en Uganda. En te l’Africa de l’ovest se cata el [[Monte Camerun|Camerun]] (4070 m).
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Africa_subsahariana"