Stratford-upon-Avon
Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
Stratford-upon-Avon (pron. /strætfəd əpɒn ˈeɪvən/; 22 000 ab. ca.[2]) xe na çitadina co status de parochia çiviłe de l'Inghiltera çentrałe, situà lungo la sponda ocidentałe[3] del fiume Avon (da cui ła denominaxion "upon-Avon"), inte ła region de łe Midlands Ocidentałi/Midlands Meridionałi[4], e faxente parte de ła contea del Warwickshire.
La locałità ła xe famosa par esere el luogo natałe del scritore William Shakespeare.[2][3][5][6]
Zeografia
canbiaCołocaxion
canbiaStratford-upon-Avon se trova al çentro de ła contea del Warwickshire al çentro de ła region de ła region de łe Midlands Meridionałi, tra Warwick e Chipping Norton (rispetivamente a sud de ła prima e a nord de ła seconda)[4], a çirca 30 km[7] a sud-ovest de Coventry.
- Casa natałe de William Shakespeare (Shakespeare's Birthplace)
- Royal Shakespeare Theatre
- Holy Trinity Church
- Harvard House
- Casa de Judith Shakespeare
- Hall's Croft
- Anne Hathaway's Cottage
- Teddy Bear Museum
- Butterfly Farm
Personaji çełebri
canbia- William Shakespeare, scritore (1564-1616)
Note
canbia- ↑ Declarà da: censimento del Regno Unito del 2011.
- ↑ 2,0 2,1 cfr. A.A.V.V., Inghilterra, Lonely Planet, Victoria - EDT, Torino, 2007, p. 522
- ↑ 3,0 3,1 3,2 cfr. A.A.V.V., Gran Bretagna, Dorling Kindersley, London - Mondadori, Milano, 1996
- ↑ 4,0 4,1 cfr. Somerville, Christopher, Gran Bretagna, National Geographic Society, New York, 1999-2001 - White Star, Vercelli, 2004, p. 177
- ↑ cfr. Somerville, Christopher, op. cit., pp. 188-189
- ↑ cfr. A.A.V.V., Key Guide - Gran Bretagna, Touring Club Italiano, 2007, p. 158
- ↑ cfr. ViaMichelin.it: Itinerario da Stratford-upon-Avon a Coventry Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
- ↑ cfr. A.A.V.V., Inghilterra, op. cit., pp. 522-525
- ↑ cfr. Somerville, Christopher, op. cit., pp. 186-187
- ↑ cfr. A.A.V.V., Key Guide - Gran Bretagna, op. cit., pp. 158-159
Altri projeti
canbiaIl tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
- el detien schemi gràfeghi so
Linganbi foresti
canbiaIl tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
- [[Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.|Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.]] Stratford-upon-Avon - Sito istitusionałe Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
- [[Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.|Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.]] Discover Stratford Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
- [[Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.|Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.]] Mapa de Stratford-upon-Avon (ligo ronpesto dispunìbiłe in Internet Archive; védarse el istòrego, la prima version e ła ùltema).
su ViaMichelin.it
- [[Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.|Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.]] Shakespeare's Birthplace
Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.