No ghe xe version verificà de sta pagina, quindi podarìa no èssar stà controlà la so qualità.

 

The Grim Grotto(in vèneto La Gruta Gorgònea) xe l’undexesimo romanxo deła serie de libri pa bocia Na Serie de Disgrazia Aventures de Lemony Snicket. El libro el xe stà publicà el marti 21 setenbre 2004.

Questo libro racconta la storia degli orfani Boudelaire, che scoprono l'equipaggio del sottomarino Queequeg alla ricerca di una misteriosa zuccheriera nella grotta omonima.

Dopo sei mesi di separazione da Quigley Quagmire dalla cascata nelle Montagne Deadhands, lo scivolo Boudelaire cade sulla riva dello scafo del Queequeg, un sotomarin guidato dal Capitano Widdershins. Indovinano correttamente la password, "il mondo è molto sereno", ed entrano nella vedetta di Andarré con Fiona e lo chef Cuk, che riconoscono come l'ottimista Otti che lavorava per Serraria Allegro Molino (in "El Mal Molino"). Andarré è membro della C.S.F. e conosceva i genitori Boudelaire; Parla con urgenza ma spesso dà istruzioni contraddittorie. Deve recarsi fino all'ultimo posto sicuro, l'Hotel Denouement, ma deve prima andare a trovare la zuccheriera, anche se non dice cosa c'è dentro.

Claus esamina i grafici delle maree per stimare che la zucariera se trova nela Gruta Gorgònea, ma xe interrotto da la deteçion sonar de un sottomarino a forma de piovra che i sospeta sia comandào dal Conte Olav. El sottomarino vien cacciào via dal Grande Incognito, che se presenta sul sonar come un ponto de domanda. Fiona, una micologa, scopre che la Gruta Gorgònea xe casa del Micelio Medusoide, un fungo pericoloso che pol far morir in un'ora dal so inalamento. Siccome la grota xe conica, el Queequeg riva a un punto dove xe massa larga par passar, e in tal caso i fioi Baudelaire e Fiona va avanti con tute da inmersion. Riva a una spiagia, i fioi cerche tra i detriti senza successo e xe ritardà nel so ritorno dal andirivieni del Micelio Medusoide. Fanny cucina un pasto con ingredienti trovài su la spiagia, e ghe conserva el wasabi par el ritorno, mentre i altri scopre istruzioni su come comunicar col Cambiamento Svolto de Fers, indove un messajo xe nascosto in un poema che ga qualcossa delle so parole sostituìe.

Al ritorno dei fioi al sottomarino, Widdershins e Otti xe assenti e se scopre che Fanny xe stà avvelenà dal Micelio Medusoide. Olav monta sul Queequeg e forza i fioi a bordo de la so nave, la Carmelita. La nave xe alimentada dal lavoro de fioi sequestrati come i Scout della Neve(Neve Scout), costretti a guardar Carmelita ballar e cantar. I Baudelaire e Fiona vien portai nel brigantino. L'uomo con le mani a gancio—Fernald—xe responsabile de guardarli, ma i Baudelaire scopre che l'é el fradeo de Fiona. Fernald xe invidioso de la so decisione de lasar Widdershins e unirsi al gruppo de Olav molti anni fa. El ghe darà una man par tornar al Queequeg se el pol unirse a lori.

I Boudelaire riussì a passar in modo furtivo Carmelita e Esmé, ma Fiona e Fernald vieni ciapài e costretti a restar, con la scusa che Fiona l'é passa a unirsi a Olav. Violetta realizza che xe el so quindicesimo compleanno mentre Claus scopre che el rafano xe un antidoto par el Micelio Medusoide. Fanny calcola che el wasabi dovarìa essere un equivalente culinario e el wasabi della spiagia vien usà par salvarla. Un telegramma da Quigley istruisce i Boudelaire a incontrarlo su la Spiaggia di Sale, dopo aver usà el Cambiamento Svolto de Fers su un estratto de The Waste Land de T.S. Eliot.

Olav scopre la fuga dei Boudelaire e i riunisse su el Queequeg. Fiona l'é passa a far parte del so gruppo, davvero sta volta. Mentre el se prepara a scappare dal Grande Incognito, che riappare sul radar, Fiona permette ai Boudelaire de scappar e dà a Klaus un bacio de addio. I fioi riva su la Spiaggia Briny per trovar Mr. Poe—proprio come quando i ga sapù de la morte dei so genitori—ma i lo lascia indietro par entrare in un taxi con Kit Snicket al volante.

Prefigurazione

canbia

Nella ultima immagine de La Gruta Gorgònea, sior Poe xe visto che saluta i orfani Boudelaire mentre i montano su un taxi. Sulla spiaggia, ghe xe un cappello, mezzo sepolto nella sabbia, che leggi 'Hotel D------.' El resto xe nella sabbia. Questo xe un riferimento al Hotel Denouement, el hotel de El Penultimo Disastro.

Vedi anche

canbia

 

Riferimenti

canbia
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/The_Grim_Grotto"