Voltabaroso
Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
Voltabaroso (Cuartier 4 Sud-Est) xe uno dei cuartieri del comun de Padoa.
Zeografia
canbiaVoltabarozzo el fa parte del cuartier 4 Sud-Est del comun de Padoa. El se slarga dal longàrxane Sebastiano Ziani e longàrxane Sabionari fin a łe poste setentrionałi del comun de Ponte San Nicolò. El tołe drento łe xone de Santa Croxe, Sant'Osvaldo, Basaneło e naduralmente Voltabaroso.
El cuartier el confina a Nord co Basaneło, el Longàrxare Sebastiano Ziani e longàrxare Sabbionari. A Est co Roncaja e el Bachijón, a Sud co Rio e ła frasion de Salboro e a Ovest co Via Pietro Bembo.
Canałe Descargador
canbiaŁa costrusión del canałe ła xera inserìa inte el projeto reałixà da Vittorio Fossombroni, che el xera on lustro inxegnèr, e da Pietro Paleocapa. Ła costrusión ła deriva dal 1863 e ła gà servìo a métare fin a łe brénte cauxàe da łe piene del fium Bachijón.
Sto corso de àcua ła ghea da avèr ła funsión de descargar łe acue del fiume - da andove ghe devien el nome - fora dal sentro de ła sità de Padoa. El projeto el detegneva ła reałixasión di tre manufati regołatori, che, in caxo de brentàna del fiume, i serviva a desviàr l'acua inte el descargador. El diłuvión del 1882 el gà mostrà che sta òpara no ła xera sufisente par cui nei ani trenta del novessento el xe stà slargà e completà col scavo del canałe San Gregorio verso el Piovego, su progeto de l'inxegnèr Luigi Gasparini.