Wikipedia:Livełi de aceso dei utenti

In Wikipedia, el priviłegio de conpiere alcune asion dipende dai parmesi (anca ciamài flag) che un utente gà ativai pà 'l so acaunt. Alcuni i xè concesi automaticamènte, altri manualmènte (par decixion de i aministradori, in seguito a discussion o votasion e vanti cussita).

Grupi de utenti canbia

A seconda dei parmesi ativai, se pol distinguare vari grupi de utenti. Par vec.wiki atualmente i xè, in ordine cresente del numaro de parmesi:

Utenti anonimi canbia

Utenti che nò i gà efetuà ła rejistrasione o che nò i gà efetuà el login. Nò i pol modifegar pajine protete o semiprotete, nò i pol nepure cargar file. I xè obligai a efetuar un CAPTCHA quando i gà da inserir un cołegamento foresto.

Novi utenti canbia

Utenti 'pena rejistrai e che i efetua el login. A diferensa de i utenti anonimi i pol inviar e-mail agli altri utenti e segnar łe łoro modifighe come piceninine. Dopo 4 xorni i diventa utenti autoconvałidai.

Utenti autoconvałidai canbia

Un utente autoconvałidà (autoconfirmed) 'l xè un utente rejistrà da pì de 4 xorni che efetua el login. Un utente autoconvałidà pol:

Utenti convałidai canbia

I xè utenti che i gà i stesi diriti de i utenti autoconvałidai, asegnti manualmente da no Steward prima dei 4 xorni previsti dal sistema, dietro motivà dimanda e fornendo anpia asicurasion de 'ver conprexo łe linee guida rełative al caricamento de łe imagini e ai rełativi requixidi de licensa, a ło spostamento de łe pajine e a ła modifega de łe pajine parsialmente protete.

Contributori canbia

Varda Wikipedia:Contributor.

Aministradori canbia

Varda Wikipedia:Aministradori.

Flood editor canbia

Varda Wikipedia:Flood editor.

Burocrati canbia

Varda Wikipedia:Burocrati.

Check user canbia

Varda Wikipedia:Check user.

Steward canbia

Varda meta:Stewards/vec.

Bot canbia

Varda Wikipedia:Bot.

Fondator canbia

Varda meta:Founder (in inglexe).

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Livełi_de_aceso_dei_utenti&oldid=902301#Utenti_autoconvałidai"