Difarense intrà łe version de "Juto:Cosa che no ła xe Wikipedia"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Cotton (discusion | contribusion)
Cotton (discusion | contribusion)
Riga 24:
Se proprio no te si bon de catar na risposta su łe Wikipedie più grande te pol domandar all'[[:it:Wikipedia:Oracolo|Oracoło]] come sto qua in talian: noialtri semo ancora picołeti e no ło ghemo. Varda comunque che no te pol star sicuro né che i te diga dełe robe giuste e gnanca ghe ghe sia in efeti calchedun che te risponda.
 
=== Wikipedia nonno èxe un romanzoromanso ===
No desmenteghemose che Wikipedia no ła xe gnanca un [[romanso]]. Vołemo dir che, dato che ła xe na fonte de seconda man, bisogna scrivarghe soło che le robe che serve a svilupar par ben i argomenti che tratemo. Quindi, anca se se ga da star tenti a scrivare pułito e ciaro, laxemo star ripetission e sbrodołamenti sfrutando, piutosto, i cołegamenti interni.
Non dimentichiamo che Wikipedia, fra le altre cose, non è neanche un [[romanzo]]. Si intende con ciò che, quale fonte secondaria, necessita esclusivamente degli approfondimenti propedeutici alla esaustività informativa dell'argomento sviluppato. Cerchiamo perciò di evitare - pur nella ricerca di una scrittura piana e scorrevole - inutili ripetizioni e/o ridondanze, sfruttando piuttosto le potenzialità dell'[[ipertesto]].
 
===Wikipedia non è un palco per comizi===
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Juto:Cosa_che_no_ła_xe_Wikipedia"