Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
→‎vec.source: sezion nova
Riga 57:
 
gh'e 'na risposta par ti al Bar de it.wikisource. - '''[[:s:utente:OrbiliusMagister|<span style="color:orange;">&epsilon;</span><span style="color:blue;">&Delta;</span>]][[:s:Discussioni utente:OrbiliusMagister|<span style="color:brown;">&omega;</span>]]''' 12:03, 17 ago 2008 (UTC)
 
== RE:scrivar in veneto ==
 
Benon, ciapo par bon quel che te me ga scrito in te la me pagina de discussion. Se te g'eri (o j'eri? mah) curioso te gavarà vardà queo che fasso in it.wiki e non me par che se riessa a scrivar tanto de aerei tradusendo in veneto. Po' ghe da dir che el me veneto l'è imbastradà parché xa el diaeto lo go dovesto imparar a scuoa (za, i mie ga insegnà aparlar in italiano in casa...) quindi non conosso massa i "termini" che i diseva i veci, po' me so sposà na dona de Musil de Piave fioa de un cavarseran... figurete che smissiotto. meti anca che go vudo a che far con mestrini e che go fato un fiatenin de teatro dialetale, quindi metighe el venessian de Goldoni (queo del settesento, non sta pensar a monade)e el polesan de inissio novesento... l'è na desgrassia ahahahaha. Benon, te saudo disendote che tanto non scrivarò ma se magari fasso qualcossa nele pegine de Rovigo e dintorni a provo a parssarlo anca in vec.wiki Stame ben, vecio ;-)--[[Utente:Threecharlie|Threecharlie]] 16:29, 20 ago 2008 (UTC)
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Discusion_Utensa:Candalua"