Difarense intrà łe version de "Rubus idaeus"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Riga 62:
 
== Doparamenti ==
Le franbole de solito le vien doparae inte'l pareciamento de [[Marmelata|marmelate]], [[siropsiropi]] e [[gelatinezelatine]].
 
ComeCofà [[erba medicinalmedesenal]] le franbole le pol gnervegnar doperadedoparae comecofà [[diuretico]] e [[colagogo]].
AlEl tè de fojefogie alel èxe utileutie controcontra la [[schita]]. Al estratoL'estrà de le fojefogie e de i ociochi al è consiljàconsegià 'teinte i ultimi mesi de gravidanžagravianza par tonificar i muscoi de 'lla uterobaldona e miljorarmegiorar le contražioncontrazion.
 
I principi ativi de la pianta i xe i [[tanin|tanini]], la [[vitamina C]], ell [[flavon]] e difarenti acidi organichi.
Riga 71:
=== Le franbole fruti anti cancaro ===
 
Le franbole, cusì come le [[giasena|giasene]], rosse e more, łe fragołe[[fraga|fraghe]] e łe [[more]], ga drento [[acido ellagicoelasico]] e diversidifarenti polifenoi keche stimołai łstimola l'ełiminasioneliminazion dei agentiasenti cancerogenicancerozeni , i bloca ła [[neoangiogenesineoanzozenese]](''Neoangiogenesi'' par tal.) e favorisei łfavorisse l'[[apoptosi]] (autodistrusionautodistruzion) dełede cełułele celete (''cellule'' par tal.) tumorałitumorai. In pratica i jutagiuta el [[sistema imunitario]] de l'organismo inte la batagia contro el cancrocancaro e i vien consegiàconsegiai inte le diete anti-cancaro.
 
== Bibliografia ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Rubus_idaeus"