Difarense intrà łe version de "Juto:Projeto"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Pagina creà co '{{WIP|GatoSelvadego}} Un progetto (o progetto tematico) di Wikipedia è una pagina di strumenti atti a gestire uno specifico gruppo di informazioni (riguardante un'area tematica...'
 
pNessun oggetto della modifica
Riga 1:
{{WIP|GatoSelvadego}}
Un '''projeto''' de Wikipedia el xe na pajina de strumenti che i serve a gestir na spesifega area tematega de l'ençiclopedia.
Un progetto (o progetto tematico) di Wikipedia è una pagina di strumenti atti a gestire uno specifico gruppo di informazioni (riguardante un'area tematica) all'interno dell'enciclopedia.
 
No se trata de na pajina de informasion par chi che consulta l'ençiclopedia. Ma se trata de un strumento par chi che scrive łe voxe. So ła pajina del projeto se cata infati łe convension e łe linee guida par łe voxe de chel area tematega.
Non si tratta di una pagina di informazioni rivolta a chi consulta l'enciclopedia. Un progetto non è quindi un portale.
 
Ła pajina de discusion del projeto ła xe el posto justo par parlar co chi che xe interesà al argomento o par chi che ga bixogno de na man par na voxe so un argomento ligà al pprojeto.
Un progetto è uno strumento, rivolto a chi scrive le voci, su come gestire le informazioni: come devono essere formattate, cosa devono comprendere, in che ordine devono essere esposte ecc. Stabilisce quindi delle convenzioni e linee guida specifiche per le voci e le informazioni riguardanti la propria area tematica, all'interno e coerentemente con le convenzioni e linee guida generali.
 
La pagina di discussione del progetto diventa inoltre il miglior punto di incontro per tutti coloro che sono interessati ad un particolare argomento o chieda supporto riguardante una voce che rientra nel campo d'ambito del progetto.
 
[[Categoria:Ajuto]]
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Juto:Projeto"