Difarense intrà łe version de "Tratà de Bruxel (1948)"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Sistemo un fià e cavo {categorixar} (ghe xe xàcalche categoria)
Riga 10:
==Contegnuo==
El [[30 de agosto]] [[1954]] el parlamento fransexe nol gavea asetà el tratà CED, che jera stà firmà n'tel [[majo]] del [[1952]] da sie paexi de la CECA. In sto modo el projeto de la Comunità Eoropea de Difexa (CED) el xé stà meso in canton in manjiera definitiva. I ministri fransexi, britanisi e del Benelux, i riconsiderava el tratà de Bruxelles e i lo ga modifegà, in ocaxion de l'Italia e de la Republica Federale Tedesca, co i acordi de Parixe, xe stà dà vida a on Organixasion che el ciapava el nome de UEO.
El elemento fondamentale del tratà de Bruxelles, xé l'art.5, che el prevardaprevede la mutua asistensa de tuti i Stati membri in caxo de agresion n'tei confronti de uno de sti qua in Eoropa, e cunsultasion in caxo de agresion inte 'n altro continente o in caxo de minasa da la Xermania. Jera anca prevardadaprevedùa na cooperasion economega, sociale e culturale tra le nasion che partesipava.
 
==Dopo l'aprovasion==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Tratà_de_Bruxel_(1948)"