The Penultimate Peril

No ghe xe version verificà de sta pagina, quindi podarìa no èssar stà controlà la so qualità.


El Penùltimo Pericoło (in vèneto El Penùltimo Pericoło) xe el dodexesimo romanxo deła serie de libri pa bocia Na Serie de Disgrazia Aventures de Lemony Snicket. El libro el xe stà publicà el marti 18 otobre 2005.

Infotaula de llibreThe Penultimate Peril
File:ThePenultimatePeril.JPG
Front cover of U.S. edition
Sorteòpara literària Cànbia el vałor in Wikidata
Scheda
AutorLemony Snicket (pen name of Daniel Handler)
ŁénguaEnglish
IłustradorBrett Helquist (it) Traduzi Cànbia el vałor in Wikidata
Artista de ła coertinaBrett Helquist
PublegasionStati Unii de l'Amèrica Cànbia el vałor in Wikidata, October 18, 2005
EditorHarperCollins
Dati e sifre
Nùmaro pàzene353
Seriałe
A Series of Unfortunate Events
Altri
ISBN0-06-441015-3

Questo libro racconta la storia degli orfani Boudelaire, che si trovano nel misterioso Hotel Desnàlze mentre cercano di svelare i segreti di C.S.F. e di affrontare nuove difficoltà che li avvicinano alla verità.

Le orfani Baudelaire, Violet, Klaus e Sunny, i xe in viaggio con la gravidissima membre de C.S.F. Kit Snicket verso l'Hotel Desnàlze, l'ùltimo posto sicuro dove i volontari se ritrovano. Ella ghe dis che, prima de la riunión de C.S.F. fra do giorni, i dovranno travestirsi da concièrgi per osservare el misterioso 'J.S.', per capir se l'è un volontario o un vilan de C.S.F. I gestori de l'hotel i xe tre gemèi identici: Frank, Dewey e Ernest. Frank l'è un volontario, mentre Ernest l'è sul'altro lato come vilan, e Dewey l'è una figura leggendaria che molti no credi che esista. Lù ga creato un libro che cataloghe tute le informazioni su C.S.F.

Durante el primo giorno de lavoro travestito, i Baudelaire i se divide per aiutàr i ospiti de l'albergo—Violet aiuta Esmé Squalor e Carmelita Spats portandogli una pistola da arpione, Klaus aiuta Charles e Sir (i proprietari della Segheria El Allegro Molino) accompagnandoli alla sauna mentre mette della carta moschicida fuori dalla finestra per uno dei manager, e Sunny aiuta Hal (un impiegato dell'Ospedale Heimlich), il Vice-preside Nero, la signora Bass e il signor Remora (insegnanti alla Prufrock Preparatory School) mentre chiude un dispositivo C.S.F. su una porta della lavanderia, trasformandola in una porta Corrispondentemente Sicura e Fissata—tutti gli ospiti discutono del misterioso J.S. e insieme i fratelli discutono chi ha chiesto cosa, mentre ognuno di loro incontra un manager diverso.

Klaus conclude che Carmelita Spats aveva chiesto la pistola da arpione per abbattere un uccello che portava la ciotola di zucchero, come Sunny aveva accennato che Hal e un manager stavano discutendo della ciotola di zucchero (un oggetto che sia i volontari che i cattivi stanno cercando per motivi sconosciuti) e del Mýceliuwre Müddensoedde (un fungo parassita mortale che incontrano nel libro precedente)—la carta moschicida avrebbe recuperato il corpo dell'uccello, e la ciotola di zucchero sarebbe caduta nella lavanderia, nella quale la porta della stanza era stata trasformata in una porta Corrispondentemente Sicura e Fissata.

Poco dopo la sua proposta, un uomo li incontra e si rivela essere Dewey Desnàlze, il terzo dei tre fratelli segreti. Inoltre, racconta loro che il riflesso della piscina dell'hotel è il vero luogo sicuro, poiché le parole e la struttura dell'hotel sono state progettate al contrario per riflettere le parole reali sulla piscina—sotto la piscina c'è un catalogo subacqueo che contiene informazioni cruciali riguardo al C.S.F. Vengono quindi incontrati da Jerome Squalor e Justice Strauss, che si sono uniti al C.S.F. dopo aver creduto che i messaggi inviati a J.S. fossero indirizzati a loro.

Mentra che i quattro rientrano nel hotel, el Conte Olaf i intercepta e minaccia Dewey con una pistola da arpione per ottenere el codice che serve per accedere alla porta. Mentra che i fioi cerca de impedir el omicidio, el Sr. Poe entra improvvisamente, facendo che Olaf spinge la arma nelle mani dei Baudelaire—sorpresi, i lascia la arma cascar, facendo che la scoppia e uccide Dewey. Quando una folla arriva, i Baudelaire e Olaf i vien mandati in tribunale; però, tutti tranne i giudici devian esser bendati per che sia legale. I altri do giudici i rivelerà essere El Ommo con Barba ma senza Capelli e La Dona con Capelli ma senza Barba. Durante el processo, però, i Baudelaire capisse che xe una trappola per Olaf per rapire Justice Strauss, inseguir el C.S.F. e bruciare el hotel e i so abitanti. Klaus, che capisse che el C.S.F. el xe proprio sotto la piscina, rivela el codice de la porta a Olaf. Violet trova una barca per tutti loro per scappare dalle autorità, mentre Sunny aiuta a bruciare el hotel come segnale per C.S.F. che la riunione xe stata cancellata per colpa dell'invasione dei nemici. I Baudelaire, insieme a Justice Strauss, prova a avvisar tutti del fuoco; no xe certo se qualcuno riesce a scappare.

Poco dopo che łe autorità łe xe rivàe, i orfani, insieme a Olaf, i xe drìo sbarcarse par mar; tutavia, ła giustisia ła serca de intervegnir. Sunny ła ghe morde ła man, e i quatro i va via da l’area, e i va in mar.

Preombre

canbia

Inte l’ultima foto de The Penultimate Peril, el Conte Olaf e i bocia Baudelaire i naviga via dała riva in fumo a bordo de na nave granda.

A difarensa dei altri romansi, no ghe xe indisi o previsioni pa el libro dopo.

Adatamento

canbia

El libro el xe stà adatà nel quinto e nel sesto epixodio deła tersa stajon deła serie tełevixiva prodota da Netflix . [1]

Riferimenti

canbia
  1. Marc Snetiker, Lemony Snicket speaks out about Netflix's Series of Unfortunate Events, January 11, 2017.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/The_Penultimate_Peril"