Wikipedia:Aministradori/Candidai/Candalua

Candalua canbia

E in ùltima, ghe serve conosar ben i strumenti de aministrasion par uxarli anca su la futura Wikisource veneta (indove penso che i dovaria farlo anca Burocrate)

Pareri
  • Mi lo sostegno: lo voi aministrador de chesto progeto, e voantri? - εΔω 18:39, 20 Dis 2009 (CET)
  • Suportone anca par mi. --Vajotwo (posta) 20:40, 20 Dis 2009 (CET)
  • +1
Suporto, sensa alcun dubio :-) ...--Marco 27 20:46, 20 Dis 2009 (CET)
Risposta del candidà

Varda ciò che bela sorpresa!!! Tosi, che dire... qua ormai el xe deventà un secondo laoro, tra Wikipedia, Wikisource, translatewiki e conpagnia... e in più volì farme anca admin? Vardè che mi gavarìa anca na vita fora da de qua! :-)))) Comunque a parte i schersi, ve ringrassio tuti par la stima e naturalmente aceto la candidatura! Candalua 21:21, 22 Dis 2009 (CET)

Questionario par el candidà

Eco de seguito alcune domande de caratere general; le to risposte (facoltative) le podan eser de juto ai wikipediani che i vorìa esprimere un voto suła to candidatura:

1. Quali tra i compiti de li aministradori vorresti svolger en particolar? (Ricorda de leger la pàgina aministradori.)
Dirìa la scancelassion de voci/categorie/ecc. co xe necessario, visto che in passato gò doparà spesso el template:Delete no podendo scancelar diretamente.
2. Tra le voci o contributi che te ghè aiutado a realizar su Wikipedia, ghe nè qualcuna di cui te si particolarmente sodisfato? Se sì, parché?
Forse i me contributi preferìi i xe i primi (ostregheta, xe zà passà 2 ani!!), ai bei tenpi in cui me dedicava sopratuto a scrivar voci nove o slargar quele esistenti. In seguito me son dedicà piassè a la manutension, che xe na roba utile, ma el scopo prinsipale del sito xe scrivar l'ensiclopedia, e a questo spero de tornar a dedicarme in futuro.
3. Ti è capitado de trovarte in conflito con altri utenti o ritieni che posan eserse verificadi de li atriti? Come te si riusìo a risolver el problema?
Sì, diverse volte me xe capità de no catarme d'acordo con altri. In genere in sti casi serco de spiegar le me rason e de convìnsar la gente "cole bone maniere". Purtropo mia senpre se ghe riesse, però almanco se ghe proa... ;)
4. Cosa l'è secondo la to opinione el rolo/la funsion/el conpito de l'aministrador?
Par mi i aministradori i dovarìa èssar prima de tuto dei bravi utenti, con in più la possibilità de far determinate robe che par sicuressa xe mejo che no possa far chiunque. I dovarìa conossar ben vec.wiki sia dal lato tecnico che dal lato del contenuto, e no limitarse mai a far solo operassioni "da aministrador", ma contribuir prima de tuto a la stesura de l'ensiclopedia.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Aministradori/Candidai/Candalua&oldid=902244"